Zamów dietę dziś, aby otrzymać swój plan już .
  h   min
Sprawdź ofertę

Z press with power band

Ćwiczenie wzmacniające oraz kształtujące głównie mięśnie naramienne.


Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Przyjmij pozycję siadu prostego, z lekko ugiętymi kolanami. Zwróć uwagę na odpowiednie ustawienie pleców. Przełóż power band przez pośladki i chwyć w dłonie, następnie ustaw je obok barków. Ramiona ułóż wzdłuż tułowia, łokcie skieruj w stronę podłogi.
  • Weź wdech nosem i wykonaj ruch wyciskania nad głowę. Przedramiona prowadź prostopadle do tułowia.
  • Zatrzymaj ruch, kiedy dłonie znajdą się nad głową, a ramiona w okolicy uszu. Zrób wydech ustami.
  • Zachowaj stabilny tułów i odpowiednie ustawienie kręgosłupa podczas ćwiczenia. Zwróć uwagę na ustawienie barków podczas wyciskania nad głowę – nie dopuszczaj do ich nadmiernej elewacji (ruchu ku górze). Cały czas kontroluj napięcie gumy.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.