Tańczący pajacyk

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwiczenie zawierające w sobie elementy pracy nad koordynacją ruchową oraz stabilnością, podczas utrzymywania równowagi na jednej nodze.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:7107,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;4&quot;:{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:16777215},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0,&quot;14&quot;:{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:0},&quot;15&quot;:&quot;Arial&quot;}">Ćwiczenie zawierające w sobie elementy pracy nad koordynacją ruchową oraz stabilnością, podczas utrzymywania równowagi na jednej nodze.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań w lekkim rozkroku z nogami ustawionymi na szerokość barków.
  • Dotknij ręką do przeciwnej pięty za swoimi plecami.
  • Wróć do rozkroku i wykonaj ćwiczenie na drugą stronę.
  • Postaraj się zmieniać nogę w podskoku.
  • Trzymaj proste plecy i mocny brzuch!

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.