Spacer małpki

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwiczenie wzmacniające mięśnie górnej częsci ciała oraz dodatkowo rozwijające siłę i wytrzymałość mięśni nóg.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie wzmacniające mięśnie górnej części ciała oraz dodatkowo rozwijające siłę i wytrzymałość mięśni nóg.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań w lekkim rozkroku z nogami na szerokość barków.
  • Dotknij rękami do podłogi uginając nogi w kolanach.
  • Postaraj się odstawić ręce do przodu i doskoczyć do nich obiema nogami na raz.
  • Wykonuj skoki do przodu.
  • Trzymaj lekko ugięte łokcie i opieraj całe dłonie przed sobą.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.