Wspinaczka górska obunóż

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Zamiennik tradycyjnych brzuszków, który dzięki zmienionej płaszczyźnie oraz dynamice ćwiczenia pozwala na jeszcze większą pracę mięśni.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Zamiennik tradycyjnych brzuszków, który dzięki zmienionej płaszczyźnie oraz dynamice ćwiczenia pozwala na jeszcze większą pracę mięśni.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań swobodnie, oprzyj ręce na podłodze przed sobą.
  • Wyprostuj nogi daleko do tyłu i podeprzyj się na dłoniach, z lekko ugiętymi łokciami.
  • Doskocz nogami w stronę rąk i wróć do początkowej pozycji.
  • Pilnuj, żeby kolana nie rozchodziły się na boki i ląduj na palce.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.