Step touch różne warianty z obciążeniem

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Kolejna wersja ćwiczenia step touch, która nie tylko wzmocni ciało Twojego dziecka, ale również zadba o jego stabilizację i koordynację ruchową.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Kolejna wersja ćwiczenia step touch, która nie tylko wzmocni ciało Twojego dziecka, ale również zadba o jego stabilizację i koordynację ruchową.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Chwyć butelki z wodą lub inne obciążenie w obie ręce, mogą być małe ciężarki.
  • Stań ze złączonymi nogami, następnie odstaw jedną nogę w bok i dostaw do niej drugą nogę.
  • Zrób to samo w drugą stronę.
  • Podnieś ręce na wysokość barku i klaszcz w ręce przy każdym kroku w bok. Trzymaj ramiona na wysokości klatki piersiowej!

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.