Skrzyżowany pajacyk

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwiczenie rozwijające stabilność tułowia oraz koordynację u dzieci. Świetniesprawdzi się zarówno na początek jak i w części głównej treningu.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie rozwijające stabilność tułowia oraz koordynację u dzieci. Świetnie sprawdzi się zarówno na początek jak i w części głównej treningu.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań z nogami na szerokość barków.
  • Podnieś ręce do boku.
  • W małym podskoku skrzyżuj nogi i ręce.
  • Wróć do pozycji początkowej – lekki rozkrok i podniesione ręce do boku.
  • Ląduj cicho na palce i krzyżuj ręce i nogi na zmianę. Trzymaj proste plecy i mocny brzuch!

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.