Skoki żaby w półprzysiadzie

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwiczenie mocno wpływające na wzmocnienie mięśni nóg Twojego dziecka oraz poprawiające jego koordynację ruchową.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie mocno wpływające na wzmocnienie mięśni nóg Twojego dziecka oraz poprawiające jego koordynację ruchową.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań w lekkim rozkroku.
  • Zegnij kolana i dotknij rękami do podłogi między stopami. Pamiętaj, żeby kolana były skierowane na zewnątrz.
  • Wykonaj skok do przodu, do tyłu i na boki.
  • Nie wstawaj po wykonaniu skoku, skacz dokładnie tak, jak żaba!

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.