Skoki jednonóż w różnych kierunkach

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Świetne ćwiczenie, któro nie tylko wzmocni mięśnie nóg Twojego dziecka, chroniąc je tym samym przed różnego rodzaju kontuzjami, ale również w dużym stopniu poprawi jego stabilizację&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Świetne ćwiczenie, któro nie tylko wzmocni mięśnie nóg Twojego dziecka, chroniąc je tym samym przed różnego rodzaju kontuzjami, ale również w dużym stopniu poprawi jego stabilizację.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań na jednej nodze. Kolano nogi, na której stoisz musi być lekko ugięte.
  • Wykonaj skoki na jednej nodze do przodu, do tyłu i na boki.
  • Trzymaj kolano nad stopą, plecy proste, a tułów napięty.
  • Ląduj tak cicho, jak tylko dasz radę!
  • Następnie powtórz ćwiczenie na drugą nogę.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.