Skok w dal obunóż z wycofaniem w biegu

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Dynamiczne ćwiczenie kształtujące koordynację ruchową oraz stabilizację przydatną w pełnym aktywności życiu codziennym dzieci.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Dynamiczne ćwiczenie kształtujące koordynację ruchową oraz stabilizację przydatną w pełnym aktywności życiu codziennym dzieci.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań ze złączonymi nogami.
  • Wykonaj zamach rękami i skocz daleko w przód.
  • Wykonaj kilka kroków do tyłu i wróć na początkowe miejsce.
  • Powtórz ćwiczenie!
  • Trzymaj stopy razem i ląduj na lekko ugięte kolana.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.