Skip C w miejscu

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwiczenie podnoszące temperaturę całego ciała, dzięki czemu doskonale nadaje się zarówno na rozgrzewkę przed treningiem, ale również jako jego główna część.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:7107,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;4&quot;:{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:16777215},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0,&quot;14&quot;:{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:0},&quot;15&quot;:&quot;Arial&quot;}">Ćwiczenie podnoszące temperaturę całego ciała, dzięki czemu doskonale nadaje się zarówno na rozgrzewkę przed treningiem, ale również jako jego główna część.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań luźno z rękami wzdłuż ciała.
  • Naprzemiennie dotykaj piętami do pośladków, możesz wykonać ćwiczenie wolno lub szybciej, przeskakując z nogi na nogę.
  • Staraj się pracować rękami w trakcie ćwiczenia, pilnuj, żeby kolana były skierowane na wprost i trzymaj proste plecy!

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.