Skip A z klaśnięciami w kolano

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwicznie ogólnorozwojowe, któro wpływa na stabilizację centralną całego ciała, ale także poprawia jego ogólną wydolność.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie ogólnorozwojowe, które wpływa na stabilizację centralną całego ciała, ale także poprawia jego ogólną wydolność.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań w lekkim rozkroku.
  • Unieś jedno kolano wysoko do góry i w przeskoku zmień nogi.
  • Podnosząc kolano do góry klaśnij pod uniesionym kolanem lub w kolano, które unosisz. Staraj się podnosić kolana na zmianę wysoko do góry.
  • Pilnuj, żeby brzuch był napięty, a plecy proste!

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.