Skip A w miejscu z rękami pracującymi

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Kolejna odmiana ćwiczenia Skip A, która dodatkowo pozwoli wprowadzić naprzemienność do ruchu Twojego dziecka.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Kolejna odmiana ćwiczenia Skip A, która dodatkowo pozwoli wprowadzić naprzemienność do ruchu Twojego dziecka.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań w lekkim rozkroku.
  • Unieś jedno kolano wysoko do góry i w przeskoku zmień nogi.
  • Staraj się podnosić kolana na zmianę wysoko do góry. Unoś kolana na wysokości pasa lub wyżej, jeśli dasz radę.
  • Cały czas pracuj rękami, jak w trakcie biegania.
  • Pilnuj, żeby brzuch był napięty, a plecy proste!

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.