Skip A w miejscu z rękami na biodrach

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwiczenie podnoszące temperaturę całego ciała, dzięki czemu doskonale nadaje się zarówno na rozgrzewkę przed treningiem, ale również jako jego główna część.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie podnoszące temperaturę całego ciała, dzięki czemu doskonale nadaje się zarówno na rozgrzewkę przed treningiem, ale również jako jego główna część.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Połóż ręce na biodrach.
  • Unieś jedno kolano wysoko do góry i w przeskoku zmień nogi. Staraj się podnosić kolana na zmianę wysoko do góry.
  • Unoś kolana na wysokości pasa lub wyżej, jeśli dasz radę.
  • Cały czas trzymaj ręce na biodrach, brzuch napięty i proste plecy!

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.