Rotacje tułowia w siadzie równoważnym

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Odmiana ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha, włączając dodatkowo stabilizację całego ciała&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Odmiana ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha, włączając dodatkowo stabilizację całego ciała.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Usiądź, zegnij nogi w kolanach i oderwij pięty od podłogi.
  • Dotykaj złączonymi rękami raz z jednej, a raz z drugiej strony tułowia do podłogi.
  • Trzymaj kolana blisko siebie, możesz skrzyżować stopy.
  • W łatwiejszej wersji możesz podpierać się raz jedną, raz drugą dłonią w trakcie obrotów.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.