Robaczek na plecach

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwczenie w pozycji leżącej, angazujące mieśnie skośne brzucha, nie przeciążając dodatkowo kręgosłupa&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie w pozycji leżącej, angażujące mięśnie skośne brzucha, nie przeciążając dodatkowo kręgosłupa.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Połóż się na plecach, zegnij nogi w kolanach.
  • Wyciągnij ręce daleko do góry.
  • Dotknij ręką przeciwną nogę, odrywając głowę i górną część pleców od podłoża.
  • Staraj się dosięgnąć do stopy, lub przynajmniej do kolana.
  • Dolna część pleców powinna być przyklejona do podłogi!
  • Powtarzaj zmieniając ręce i nogi.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.