Przysiad wahadłowy

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwiczenie pozwalające na wzmocnienie mięśni nóg w szerszym wymierze niż podczas tradycyjnego przysiadu. Dodatkowym aspektem jest tutaj praca nad stabilizacją całego ciała w pozycji stania jednonóż.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie pozwalające na wzmocnienie mięśni nóg w szerszym wymierze niż podczas tradycyjnego przysiadu. Dodatkowym aspektem jest tutaj praca nad stabilizacją całego ciała w pozycji stania jednonóż.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań w niewielkim rozkroku, z nogami na szerokość bioder.
  • Zegnij nogi w kolanach i zrób przysiad.
  • Wstając, podnieś jedną nogę do góry i wykonaj ruch do boku wyprostowaną nogą.
  • Przy kolejnym przysiadzie unieś drugą nogę i wykonuj wyprosty nóg na zmianę.
  • Trzymaj napięty brzuch i proste plecy.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.