Marsz w półprzysiadzie

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwiczenie angażujące całe ciało do pracy, a tym samym jego wzmocnienia. Dużą rolę odgrywa tutaj praca nad naprzemiennością ruchu oraz koordynacja ruchowa.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie angażujące całe ciało do pracy, a tym samym jego wzmocnienia. Dużą rolę odgrywa tutaj praca nad naprzemiennością ruchu oraz koordynacja ruchowa.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań z nogami na szerokość ramion.
  • Wykonaj lekki przysiad.
  • Na zmianę unoś przed sobą prawą i lewą nogę.
  • Jednocześnie poruszając rękami podczas ćwiczenia.
  • Zatrzymaj się na każdej nodze przez około 2 sekundy.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.