Przysiad

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Podstawowe ćwiczenie na wzmocnienie mięśnie nóg u dzieci jak i dorosłych. Nie tylko pozwala na wzmocnienie mięsniowe, ale także dzięki temu chroni przed możliwymi kontuzjami.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Podstawowe ćwiczenie na wzmocnienie mięśnie nóg u dzieci, jak i dorosłych. Nie tylko pozwala na wzmocnienie mięśniowe, ale także dzięki temu chroni przed możliwymi kontuzjami.</span></p>

  • W trakcie ćwiczenia nie podnoś ani palców, ani pięt, ciężar powinien spoczywać na całej stopie. Zapewni to równomierne rozłożenie obciążenia i poprawi stabilność.
  • Możesz wykonać to ćwiczenie z dodatkowym obciążeniem, jak kettlebell, hantel.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.