Przeskoki naprzemienne z rotacjami w pochyleniu

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Kolejna wersja ćwiczenia stymulująca do jeszcze większej pracy mięśnie skośne brzucha&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Kolejna wersja ćwiczenia stymulująca do jeszcze większej pracy mięśnie skośne brzucha.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Wykonaj wykrok jedną nogą do przodu.
  • Ręką przeciwną dotknij do stopy, która znajduję się przed Tobą. A drugą rękę skieruj wysoko do sufitu.
  • W przeskoku zmień nogę, przed sobą i obróć tułów dotykając drugą ręką do stopy.
  • Patrz w kierunku ręki wyciągniętej do góry, trzymaj proste plecy!

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.