Przeskoki naprzemienne z obciążeniem

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Kolejna wersja ćwiczenia przeskoków naprzemiennych, pozwalająca na jeszcze większą pracę mięśni nóg.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Kolejna wersja ćwiczenia przeskoków naprzemiennych, pozwalająca na jeszcze większą pracę mięśni nóg.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Chwyć butelki z wodą lub inne obciążenie w obie ręce, mogą być małe ciężarki.
  • Wykonaj wykrok jedną nogą w przód.
  • Podnieś wysoko przeciwną rękę do wystawionej nogi.
  • W przeskoku zmień nogę i rękę.
  • Kolano ugiętej nogi musi znajdować się nad stopą. Pilnuj, żeby stopy były skierowane na wprost, nie uciekały na boki.
  • Trzymaj proste plecy i napięty tułów!

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.