Przenoszenie kolan na boki

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Cwiczenie na mięśnie skośne brzucha, w którym mobilizujemy również cały kręgosłup oraz mięśnie stawu biodrowego, dzięki czemu możemy pracować też nad prawidłową postawą dziecka w zyciu codziennym.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie na mięśnie skośne brzucha, w którym mobilizujemy również cały kręgosłup oraz mięśnie stawu biodrowego, dzięki czemu możemy pracować też nad prawidłową postawą dziecka w życiu codziennym.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Połóż się na plecach, zegnij nogi w kolanach i połącz je ze sobą.
  • Rozłóż ręce na boki i zegnij je w łokciach.
  • Oderwij pięty od podłogi.
  • Postaraj się dotknąć kolanami do łokcia po jednej stronie, a następnie po drugiej stronie.
  • Trzymaj kolana blisko siebie, a ręce przyklejone do podłogi.
  • W łatwiejszej wersji możesz wyprostować ręce w łokciach i odstawiać stopy na podłogę po każdym powtórzeniu.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.