Pływanie żabką na brzuchu

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwiczenie w pozycji leżenia na brzuchu, wzmacniające mięśnie grzbietu oraz pośladki.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie w pozycji leżenia na brzuchu, wzmacniające mięśnie grzbietu oraz pośladki.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Połóż się na brzuchu, ręce wyciągnij nad głowę.
  • Oderwij czoło od podłogi, cały czas patrz w podłogę.
  • Oderwij ręce i nogi od podłogi.
  • Postaraj się dotknąć łokciami do tułowia, tak jak przy pływaniu żabką.
  • Wróć do pozycji początkowej.
  • Trzymaj napięty brzuch i nie unoś nóg i rąk zbyt wysoko, wykonuj ruchy nad podłogą.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.