Pies z kulawą nogą

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwiczenie pozwalające nie tylko wzmocnić mięśnie głęboki brzucha, ale także popracować na wzmocnieniem mięśni oraz stabilnością w pozycji jednonóż.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie pozwalające nie tylko wzmocnić mięśnie głęboki brzucha, ale także popracować nad wzmocnieniem mięśni oraz stabilnością w pozycji jednonóż.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Zegnij lekko kolana i podeprzyj się rękami o podłogę przed sobą.
  • Oderwij jedną stopę od podłogi i unieś ją lekko do góry.
  • Wykonaj skok rękami do przodu i dostaw nogę blisko rąk.
  • Powtórz kilka razy i zrób to samo unosząc drugą nogę do góry.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.