Pajacyk klasyczny

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwiczenie angażujące całe ciało, dzięki czemu pozwala wykorzystać ogrom energii dziecka, a przy okazji zwiększyć jego wydolność i koordynację ruchową&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie angażujące całe ciało, dzięki czemu pozwala wykorzystać ogrom energii dziecka, a przy okazji zwiększyć jego wydolność i koordynację ruchową.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań w lekkim rozkroku.
  • Zacznij podskakiwać i przy każdym podskoku łącz ręce nad głową, a nogi zbliż do siebie.
  • Staraj się lądować na palce, a kolana i łokcie mieć cały czas lekko zgięte.
  • Trzymaj napięty tułów i wyprostowane plecy!

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.