Pajacyk bez nogi

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Kolejna odmiana ćwiczenia pajacyk, mocniej angażująca mięśnie nóg, dzięki czemu wzmocnione mięśnie chronią przed możliwymi kontuzjami.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Kolejna odmiana ćwiczenia pajacyk, mocniej angażująca mięśnie nóg, dzięki czemu wzmocnione mięśnie chronią przed możliwymi kontuzjami.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań w lekkim rozkroku na szerokość barków.
  • W lekkim podskoku wyląduj na jednej nodze, a drugą nogą ugnij za sobą, unieś ręce wysoko nad głową.
  • Wróć do pozycji początkowej.
  • Przeskakuj z nogi na nogę, utrzymuj proste plecy i napięty brzuch!

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.