Most zwodzony pod nogą

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwiczenie stymulujące do pracy mięśnie brzucha oraz zginacze stawu biodrowego.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie stymulujące do pracy mięśnie brzucha oraz zginacze stawu biodrowego.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Do tego ćwiczenia będą potrzebne zwinięte skarpetki lub inny mały przedmiot np. piłka.
  • Usiądź z prostymi nogami, weź przedmiot w ręce.
  • Odchyl lekko tułów do tyłu.
  • Na zmianę podnoś wyprostowaną nogę przekładając przedmiot pomiędzy nogami.
  • Jeśli ćwiczenie jest za trudne, możesz uginać lekko nogi.
  • Trzymaj napięty brzuch i lekko odchylony do tyłu tułów.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.