Marsz w miejscu różne warianty z obciążeniem

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwiczenie poprawiając zarówno ogólną wydolność Twojego dziecka, ale również świetnie wpływające na koordynację oraz naprzemienność ruchu&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie poprawiając zarówno ogólną wydolność Twojego dziecka, ale również świetnie wpływające na koordynację oraz naprzemienność ruchu.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Chwyć butelki z wodą lub inne obciążenie w obie ręce – mogą być małe ciężarki.
  • Pracuj jednocześnie ramionami przed sobą lub wzdłuż ciała. Ruszaj energicznie ramionami i nogami przez cały czas wykonywania ćwiczenia!
  • Przy wysokim unoszeniu kolan i poruszaniu piętami do pośladków możesz dotykać nimi do celu np. do piłki lub dłoni trzymanych przed sobą lub za sobą.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.