Child’s Pose Push-Up

<p><span class="s3"><span class="bumpedFont15">To ć</span></span><span class="s3"><span class="bumpedFont15">wiczenie </span></span><span class="s3"><span class="bumpedFont15">łączy w sobie dwa ruchy</span></span><span class="s3"><span class="bumpedFont15"> –</span></span><span class="s3"><span class="bumpedFont15"> pompkę na kolanach i pozycję dziecka </span></span><span class="s3"><span class="bumpedFont15">(</span></span><span class="s3"><span class="bumpedFont15">asanę</span></span> <span class="s3"><span class="bumpedFont15">z </span></span><span class="s3"><span class="bumpedFont15">j</span></span><span class="s3"><span class="bumpedFont15">ogi</span></span><span class="s3"><span class="bumpedFont15">)</span></span><span class="s3"><span class="bumpedFont15">. Umożliwia wzmocnienie mięśni obręczy kończyn górnych i poprawę zakresu ruchu w barkach.</span></span></p>

  • Jeżeli wykonanie pompki na kolanach jest dla ciebie za trudne, możesz oprzeć ręce na podwyższeniu.
  • Rozstaw rąk podlega modyfikacji. Jednym będzie wygodniej w nieco węższym układzie, a innym w nieco szerszym.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.