Brzuszek ekscentryczny z oparciem o ścianę

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Kolejna wersja brzuszków, która w jeszcze większym stopniu angażuje mięśnie do pracy, tym samym je wzmacniając.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Kolejna wersja brzuszków, która w jeszcze większym stopniu angażuje mięśnie do pracy, tym samym je wzmacniając.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Usiądź ze zgiętymi nogami.
  • Skrzyżuj ręce na klatce piersiowej i powoli oprzyj się o oparcie (możesz liczyć do 5).
  • Wróć do pozycji siedzącej.
  • Ćwiczenie powtórz kilka razy.
  • Trzymaj plecy prosto, a stopy przyklejone do podłogi.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.