Bieg bokserski w skipie C

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwiczenie podnoszące temperaturę całego ciała, dzięki czemu doskonale nadaje się zarówno na rozgrzewkę przed treningiem, ale również jako jego główna część.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie podnoszące temperaturę całego ciała, dzięki czemu doskonale nadaje się zarówno na rozgrzewkę przed treningiem, ale również jako jego główna część.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań luźno z rękami wzdłuż ciała.
  • Naprzemiennie dotykaj piętami do pośladków i jednocześnie prostuj ręce przed klatką piersiową na zmianę.
  • Możesz wykonać ćwiczenie wolno lub szybciej, przeskakując z nogi na nogę.
  • Pilnuj żeby kolana były skierowane na wprost i trzymaj proste plecy!

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.