TRX Biceps Curl X



Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań pochylony do tyłu, trzymając TRX w dłoniach.
  • Skieruj dłonie w stronę sufitu (supinacja).
  • Stopy rozstaw na szerokość bioder, stań na pełnych stopach.
  • Wypchnij biodra i napnij mięśnie pośladkowe, ustaw miednicę w pozycji neutralnej, klatkę piersiową wypchnij w przód, głowę ustaw w przedłużeniu kręgosłupa, łopatki ściągnij do tyłu i w dół.
  • Weź głęboki wdech, napnij brzuch i cały czas napieraj mięśniami na ściany jamy brzusznej.
  • Wraz z wydechem zegnij stawy łokciowe, przyciągając się do taśm TRX.
  • Dłonie skieruj w stronę czoła, trzymaj łokcie wysoko.
  • Łokcie prowadź wąsko, równolegle do siebie.
  • Trzymaj ściągnięte łopatki i wypchniętą w przód klatkę piersiową, nie doprowadzaj do przeprostu lędźwiowego odcinka kręgosłupa.
  • Powoli i z kontrolą wyprostuj łokcie, opuść tułów.

Główne zaangażowane mięśnie

  • dwugłowy ramienia
  • ramienny