Single arm curl to triceps extension with power band

To połączenie trzech ćwiczeń: jeden ruch angażuje mięśnie dwugłowe i trójgłowe ramion oraz mięśnie naramienne.



Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań prosto, ze stopami na szerokość bioder. Ramiona ustaw luźno wzdłuż ciała, przed sobą. Ściągnij barki w dół, otwórz klatkę piersiową. Jeden koniec power banda przełóż pod stopą, drugi chwyć w dłoń po tej samej stronie?. Łokieć ręki zaangażowanej w ruch ustaw pod kątem 45 stopni do ciała.
  • Zegnij rękę w stawie łokciowym.
  • Kiedy dłoń znajdzie się w okolicy barku, wykonaj ruch wyciskania nad głowę. Zakończ go, gdy dłoń znajdzie się nad głową, a ramię w okolicy ucha.
  • Ustabilizuj łokieć i przenieś dłoń za kark. Następnie wykonaj wyprost w stawie łokciowym, wracając do pozycji z punktu 3.
  • Wróć do pozycji początkowej, kontrolując napięcie gumy.
  • Po określonej liczbie powtórzeń wykonaj ten sam ruch na drugą stronę.
  • Zwróć uwagę na odpowiednie ustawienie kręgosłupa. Kontroluj wszystkie fazy ćwiczenia.