Przywitanie ręki ze stopą

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwiczenie pozwalające na pracę nad wieloma aspektami jednocześnie. Nie tylko rozciągamy tylna taśmę mięśniową ciała i mobilizujemy stawy do pracy, ale też dodatkowo wzmacniamy mięśnie brzucha.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie pozwalające na pracę nad wieloma aspektami jednocześnie. Nie tylko rozciągamy tylna taśmę mięśniową ciała i mobilizujemy stawy do pracy, ale też dodatkowo wzmacniamy mięśnie brzucha.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań swobodnie, dotknij rękami do podłogi przed sobą.
  • Wyprostuj nogi daleko do tyłu opierając się na wyprostowanych rękach.
  • Postaraj się sięgnąć ręką do przeciwnej stopy, lub jeśli to zbyt trudne – do kolana.
  • Sięgaj na zmianę rękami do przeciwnej stopy.
  • W trakcie sięgania do stopy pupa powinna kierować się do góry, trzymaj wyprostowane nogi!

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.