Przysiad na podwyższenie

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwiczenie jako świetny wstęp do tradycyjnych przysiadów. Pozwala wzmocnić mięśnie nóg a przy okazji nauczyć się początkwego wzorca ruchu do dalszych ćwiczeń.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie jako świetny wstęp do tradycyjnych przysiadów. Pozwala wzmocnić mięśnie nóg a przy okazji nauczyć się początkowego wzorca ruchu do dalszych ćwiczeń.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań na prostych nogach, z nogami rozstawionymi na szerokość barków.
  • Wyciągnij proste ręce przed siebie i zegnij nogi w kolanach, tak żeby zrobić przysiad.
  • W łatwiejszej wersji siadaj na podwyższenie np. krzesło, w trudniejszej wykonuj przysiady bez siadania.
  • Pilnuj, żeby kolana były nad stopami, ewentualnie mogą rozchodzić się trochę na boki, ale nie powinny zbliżać się do siebie w trakcie wykonywania przysiadu.
  • Trzymaj napięty brzuch i proste plecy.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.