Press jack z obciążeniem

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;To ćwiczenie to połączenie zarówno pracy siłowej, koordynacji oraz stabilizacji, dzięki czemu możemy pracować nad kilkoma aspektami jednocześnie.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">To ćwiczenie to połączenie zarówno pracy siłowej, koordynacji oraz stabilizacji, dzięki czemu możemy pracować nad kilkoma aspektami jednocześnie.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Chwyć butelkę z wodą lub inne obciążenie w ręce.
  • Stań z nogami blisko siebie i przyciągnij butelkę do siebie.
  • W niedużym podskoku rozstaw nogi na boki i wypchnij butelkę przed siebie.
  • Wróć do pozycji początkowej.
  • Wykonaj ćwiczenie tak samo, tylko butelkę podnieś nad głowę.
  • Podnoś obciążenie na zmianę przed siebie i nad głową wykonując podskoki. Utrzymuj lekko zgięte kolana.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.