Rozpiętki z obciążeniem

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwiczenie wzmacniające wzmacniające mięśnie rąk oraz klatki piersiowej. Świetnie nada się również jako ćwiczenie oddechowe.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie wzmacniające wzmacniające mięśnie rąk oraz klatki piersiowej. Świetnie nada się również jako ćwiczenie oddechowe.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Chwyć butelki z wodą lub małe ciężarki.
  • Połóż się na plecach ze zgiętymi nogami i stopami położonymi na podłodze.
  • Rozstaw ręce szeroko na boki.
  • Zbliż ręce przed klatką piersiową, a następnie odłóż ręce na podłogę.
  • Trzymaj plecy przyciśnięte do podłogi przez cały czas, a stopy przyklejone do podłogi.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.