Pompka na ścianę/z rodzicem

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Skrócona wersja tradycyjnej pompki, jako świetne ćwiczenie wzmacniająca górne partie ciała oraz przygotowująca do pełnej wersji ćwiczenia.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Skrócona wersja tradycyjnej pompki, jako świetne ćwiczenie wzmacniająca górne partie ciała oraz przygotowująca do pełnej wersji ćwiczenia.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • Stań 3 kroki od ściany lub rodzica.
  • Oprzyj się rękami i zegnij ręce w łokciach.
  • Staraj się dotknąć klatką piersiową do ściany lub przybliżyć się do osoby, z którą ćwiczysz.
  • Trzymaj całe stopy na ziemi i łokcie blisko tułowia.
  • Napnij brzuch i pilnuj, żeby plecy były proste.

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.