Pull over z obciążeniem

<p><span data-sheets-value="{&quot;1&quot;:2,&quot;2&quot;:&quot;Ćwiczenie wzmacniające mięśnie rąk, ale także rozbudowujące klatkę piersiową. Wykonując ćwiczenie z odpowiednią pracą oddechową, poprawiamy nie tylko postawę ciała, ale również wentylację płuc u dziecka.&quot;}" data-sheets-userformat="{&quot;2&quot;:961,&quot;3&quot;:{&quot;1&quot;:0},&quot;9&quot;:1,&quot;10&quot;:1,&quot;11&quot;:4,&quot;12&quot;:0}">Ćwiczenie wzmacniające mięśnie rąk, ale także rozbudowujące klatkę piersiową. Wykonując ćwiczenie z odpowiednią pracą oddechową, poprawiamy nie tylko postawę ciała, ale również wentylację płuc u dziecka.</span></p>

Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie

  • W tym ćwiczeniu będzie potrzebna butelka z wodą lub inne obciążenie.
  • Połóż się na plecach, zegnij nogi w kolanach i oprzyj całe stopy na podłodze.
  • Wyciągnij ręce daleko przed siebie i złap butelkę wody.
  • Dotknij butelką do podłogi za sobą.
  • Wróć rękami nad klatkę piersiową.
  • Trzymaj plecy przyciśnięte do podłogi przez cały czas!

Marzy Ci się osiągnięcie płaskiego brzucha?

Pobierz zestaw 10 najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch.

Przetwarzam Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.