Centrum Respo to najnowocześniejsza polska firma dostarczająca klientom usługi dietetyczne. Naszą misją jest przekonanie każdego, że zdrowe jedzenie może być łatwe, a odchudzanie przyjemne. Stworzyliśmy własne rozwiązania technologiczne, które pozwalają nam realizować założone cele.
Naszym głównym produktem jest dieta indywidualnie dopasowana do klienta. Działamy on-line, a nasz ponad stuosobowy zespół wysoko wykwalifikowanych dietetyków, fizjoterapeutów, ekspertów marketingowych (i nie tylko) wspiera pacjentów, korzystając z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Do codziennej obsługi jadłospisu i komunikacji z nami, klienci używają dedykowanej, stworzonej przez nas aplikacji mobilnej (średnia ocen 4,8/5) oraz specjalnego dashboardu dostępnego przez przeglądarkę internetową. Podążamy za trendami i wybieramy najnowocześniejsze technologie do realizacji zadań.
Jesteśmy młodą, szybko rozwijającą się firmą. Dziś pracujemy dla klientów w Polsce, a w niedalekiej przyszłości nasza działalność rozszerzy się na kolejne kraje.
-
fulltime
-
praca zdalna
-
online
Twój zakres obowiązków
-
Współtworzenie strategii działań marketingowych i komunikacyjnych na wszystkich kanałach
-
Planowanie, wdrażanie i monitorowanie akcji marketingowych oraz inicjatyw mających na celu utrzymanie klientów
-
Realizacja codziennych zadań związanych z digital marketingiem i monitorowaniem działań podopiecznych m.in. wdrażanie kampanii marketingowych, analizowanie skuteczności nowych produktów, monitorowanie aktywności użytkowników w aplikacji, w komunikacji oraz w MA i działaniach newsletterowych.
-
Współtworzenie strategii community engagement - społeczność podopiecznych na FB, programy ambasadorskie
-
Weryfikacja realizacji opracowanej strategii na wykorzystywanych kanałach: aplikacja, www, MA, społeczność (forum)
-
Analiza danych dotyczących klientów w celu identyfikacji obszarów wymagających optymalizacji
-
Gromadzenie informacji zwrotnej od klientów oraz pozostałych działów celem identyfikacji mocnych i słabych punktów oferty firmy, jakości pracy innych zespołów
-
Wdrażanie i monitorowanie skuteczności dodatkowych usług i pakietów dla klientów.
Nasze wymagania
-
Min. 3 letnie doświadczenie w obszarze digital marketingu w aplikacji
-
Udokumentowane sukcesy w retencji klientów lub w planowaniu, wdrażaniu i analizie kreatywnych strategii marketingowych
-
Doświadczenie w budowaniu community engagement - programy ambasadorskie, budowanie społeczności wokół klientów
-
Umiejętność analitycznego myślenia i analizy danych, w tym umiejętność opracowywania raportów i rekomendacji na podstawie dostępnych danych i narzędzi tj. marketing automation, ankiet jakości współpracy, newsletter, dane UX/UI z aplikacji, gamifikacja
-
Zaawansowana znajomość GA4
-
Doświadczenie we współpracy cross-zespołowej i egzekwowanie zadań od osób współpracujących w ramach projektu
-
Proaktywna postawa "Can-Do" i gotowość do wychodzenia z inicjatywą
-
Samodzielność w realizacji zadań od A do Ż, zdolność do zarządzania wieloma inicjatywami jednocześnie
-
Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy na celach i KPI.
Korzyści płynące z pracy w Centrum Respo

Centrum Respo to nowa, prężnie rozwijająca się poradnia dietetyczna pod patronatem Michała Wrzoska. Naszą misją jest wspieranie ludzi w dążeniu do wyglądu, o którym marzą, lepszego samopoczucia i zdrowego życia. Działamy on-line, a nasz kilkudziesięcioosobowy zespół wysoko wykwalifikowanych dietetyków, fizjoterapeutów (i nie tylko :)) wspiera pacjentów korzystając z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.
Zapraszamy :)