Powrót do ofert

Specjalista ds. sprzedaży/ obsługi klienta

Customer Experience & Lifecycle

Powrót do ofert

Specjalista ds. sprzedaży/ obsługi klienta

Customer Experience & Lifecycle

Cześć, tu Centrum Respo, dynamicznie rozwijająca się firma dietetyczno-technologiczna. Po raz kolejny powiększamy swój zespół! Jeśli wysokiej jakości relacja z klientem to dla Ciebie podstawa, entuzjastycznie podchodzisz do pracy w zespole oraz chcesz mieć realny wpływ na rozwój innowacyjnych rozwiązań w branży zdrowego odżywiania, to ta oferta jest dla Ciebie!

 

Aktualnie dostępne są dwa wakaty: Specjalista ds. obsługi klienta & Specjalista ds. sprzedaży. 

 

Co łączy te dwie role? 

Fundament! W obu rolach najważniejszy jest bezpośredni kontakt z naszymi podopiecznymi i nastawienie na spełnianie celów biznesowych. Codziennością na tych stanowiskach będzie więc słuchanie, rozumienie ich potrzeb i dostarczanie najlepszych rozwiązań.

 

Nasz proces rekrutacyjny odbywa się online i zawiera:

  1.   Rozmowę HR – ok. 45 min
  2. Spotkanie z przyszłym przełożonym, na którym pojawi się zadanie praktyczne – ok. 45 min

 

W Respo cenimy sobie relacje dlatego dużą wagę przykładamy do procesu rekrutacji. Zależny nam na osobach, które posiadają zarówno oczekiwane kompetencje, ale też podzielają nasze wartości: rozwój, wsparcie, odpowiedzialność, zaangażowanie, ogień.

Umowa zlecenie
4900-5500 brutto / mies.
Kontrakt B2B
5900-6600 netto (+ VAT) / mies.
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie telefonicznych rozmów sprzedażowych z klientami indywidualnymi (bez skryptów!)

  • Profesjonalna i aktywna obsługa Klientów poprzez e-mail, DM z social media oraz telefonicznie (prezentowanie oferty, sprzedaż, zapewnianie im wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń)

  • Udzielanie Klientom informacji na temat produktów i usług, świadczenie kompleksowej obsługi związanej z reklamacjami

  • Budowanie i rozwijanie relacji z klientami — każdy klient to osobna historia

  • Rozpoznawanie potrzeb Klienta oraz skuteczne reagowanie na ich zapytania i sugestie

  • Realizowanie celów sprzedażowych, przy jednoczesnym dbaniu o najwyższy poziom Customer Experience

  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi Klienta

Nasze wymagania

  • Masz doświadczenie w sprzedaży i wyzwania w tym obszarze sprawiają Ci satysfakcję

  • Twoje umiejętności komunikacyjne są bez zarzutu i wspólny język znajdziesz właściwie z każdym

  • Posiadasz orientację na wyniki i rozumiesz jak Twoja praca przekłada się na sukces całej organizacji

  • Potrafisz działać w dynamicznym środowisku, bez gotowych schematów i skryptów

  • Masz świadomość i wiedzę z zakresu Customer Experience i potrafisz słuchać, by zrozumieć potrzeby klienta

  • Cechujesz się wysoką kulturą osobistą, skrupulatnością i samodyscypliną

  • Swobodnie odnajdujesz się w pracy zdalnej – umiesz się samoorganizować

  • Skupiasz się na rozwiązaniach, a nie problemach, cenisz sobie feedback, a do zespołu podchodzisz z otwartością i na luzie- tak jak my!

  • Komunikujesz się w języku angielskim na poziomie min. B1+/B2

Korzyści płynące z pracy w Centrum Respo

🎉

22 dni płatnej przerwy:

+ dodatkowy dzień wolny w urodziny

📱

Darmowa aplikacja Respo:

dla Ciebie + 20% zniżki dla znajomych

🏋️‍♀️

Dofinansowanie do zdrowia:

do opieki medycznej, sportu, sprzętu ergonomicznego

🏡

Praca zdalna:

z okazjonalnymi wizytami w biurze

🚀

Sprzęt firmowy i szkolenia:

wewnętrzne oraz zewnętrzne

💃

Spotkania integracyjne:

ogólnofirmowe i zespołowe

O nas
Centrum Respo to nowa, prężnie rozwijająca się poradnia dietetyczna pod patronatem Michała Wrzoska. Naszą misją jest wspieranie ludzi w dążeniu do wyglądu, o którym marzą, lepszego samopoczucia i zdrowego życia. Działamy on-line, a nasz kilkudziesięcioosobowy zespół wysoko wykwalifikowanych dietetyków, fizjoterapeutów (i nie tylko :)) wspiera pacjentów korzystając z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.
  1. Klikając w przycisk „Aplikuj teraz" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do firmy Respo Wrzosek Witkowski Spółka Komandytowa (Administrator danych) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, które odbywa się w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko pracy, na które jako kandydat aplikujesz lub przyszłych procesów rekrutacyjnych.
  2. Podanie danych osobowych wskazanych w art. 221 Kodeksu pracy lub w przepisach odrębnych jest obligatoryjne, a podstawą prawną ich przetwarzania jest realizacja obowiązku prawnego ADO względem kandydata do pracy wynikającego z danego przepisu prawa. Skutkiem niepodania tych danych jest brak możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji, a w efekcie zatrudnienia na określone stanowisko pracy. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne, a podstawą prawną ich przetwarzania jest Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
  3. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia tej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Cofnięcie zgody jest możliwe drogą elektroniczną poprzez wysłanie e-maila na adres praca@centrumrespo.pl.
  4. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez 2 lata od ostatniego kontaktu z Kandydatem lub do momentu wycofania przez Ciebie zgody. W dowolnym momencie tego okresu kandydat może zażyczyć sobie usunięcia swoich danych z naszego systemu.
  5. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Przysługuje Ci prawdo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy prawa.
  6. W sprawach związanych z Twoimi danymi osobowymi proszę kontaktować się z pod adresem: praca@centrumrespo.pl.
  7. Przeczytaj o naszej Polityce prywatności.