Powrót do ofert

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta

Sprzedaż i obsługa klienta

Powrót do ofert

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta

Sprzedaż i obsługa klienta

Kim jesteśmy?

Jesteśmy firmą dietetyczno-technologiczną. Nasza misja to sprawienie, aby wszyscy czuli się zdrowi i sprawni fizycznie. Stworzyliśmy aplikację dietetyczną, którą cały czas usprawniamy i rozwijamy. Właśnie dlatego poszukujemy Specjalistę ds. Sprzedaży, który wesprze zespół sprzedażowy.

Czym będziesz się zajmować w Centrum Respo?
Sprzedażą! Czym Cię zaskoczymy? Tym, że nasze rozmowy są różnorodne, nie mamy sztywnych skryptów do odhaczenia. Każdy bowiem jest inny, tak jak klient wymaga indywidualnego podejścia, tak sprzedawca ma wolną rękę, jak powinien rozmawiać z daną osobą, jakie techniki wykorzystać, co się sprawdzi, a co nie. Poszukujemy więc osoby, która nie boi się rozmawiać, wychodzić z inicjatywą, która jest zmotywowana do osiągnięcia wyników! 💯

Co jest najważniejsze w Centrum Respo?

Ludzie! 👦🏻👩🏻 W Respo cenimy sobie relacje.  Zależy nam na osobach, które posiadają kompetencje techniczne niezbędne w danym obszarze, jednak równie duży nacisk stawiamy na kompetencje miękkie – dlatego proces rekrutacji do Respo jest rozbudowany, wierzymy jednak, że osoby, które wyznają takie same wartości jak my i naprawdę chcą z nami współpracować, przejdą go bez problemu! Good Luck! 😊

Jeśli jesteś osobą, która szuka nie tylko pracy, ale też zespołu z luźną atmosferą i profesjonalnym podejściem, to może być dobry moment, żeby się poznać.

Nasz Proces Rekrutacji:
1. Czekamy na Twoje CV
2. Rozmowa HR z naszą rekruterką Patrycją — poznasz lepiej nas jako firmę i ludzi, a my bardzo chętnie poznamy Ciebie. Przygotuj się na pytania sprzedażowe oraz… scenkę :)
3. Spotkanie z Kubą (Managerem teamu Diety) oraz Sylwią (Liderem działu sprzedaży i obsługi klienta) – tutaj również bądź otwarty/ta na scenki sprzedażowe — bardzo chcemy poznać Twoje kompetencje i możliwości, a jak inaczej, jak nie poprzez praktykę? :)
Kontrakt B2B
6100 netto (+ VAT) / mies.
  • Praca zdalna
  • Rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzić telefoniczne rozmowy sprzedażowe z klientami indywidualnymi (bez skryptów!)

  • Realizować cele sprzedażowe, przy jednoczesnym dbaniu o najwyższy poziom Customer Experience

  • Budować i rozwijać relacje z klientami — każdy klient to osobna historia

  • Ściśle współpracować z zespołem sprzedaży i obsługi klienta

  • Pracować samodzielnie, zdalnie — z zaufaniem i odpowiedzialnością

Nasze wymagania

  • Ma doświadczenie w sprzedaży telefonicznej — nie tylko z call center

  • Potrafi działać bez gotowych schematów i skryptów

  • Posiada silne umiejętności sprzedażowe i orientację na wyniki

  • Cechuje się wysoką kulturą osobistą, skrupulatnością i samodyscypliną

  • Swobodnie odnajduje się w pracy zdalnej – samoorganizacja to podstawa

  • Jest otwarta na feedback, szczera, bez dramatów, z luzem – bo my też tacy jesteśmy

  • Komunikuje się w języku angielskim na poziomie co najmniej średniozaawansowanym

  • Ma świadomość i wiedzę z zakresu Customer Experience i potrafi słuchać, by zrozumieć potrzeby klienta

Korzyści płynące z pracy w Centrum Respo

Szkolenia i rozwój
pod okiem specialistów
Wsparcie
team lidera i opieka
Opieka medyczna
Dofinansowanie do Medicover
Spotkania integracyjne
w zgranym zespole
Elastyczny czas pracy
nie pracujemy „od – do”
Praca zdalna
z dowolnego miejsca na ziemi
O nas

Centrum Respo to nowa, prężnie rozwijająca się poradnia dietetyczna pod patronatem Michała Wrzoska. Naszą misją jest wspieranie ludzi w dążeniu do wyglądu, o którym marzą, lepszego samopoczucia i zdrowego życia. Działamy on-line, a nasz kilkudziesięcioosobowy zespół wysoko wykwalifikowanych dietetyków, fizjoterapeutów (i nie tylko :)) wspiera pacjentów korzystając z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.

Zapraszamy :)

  1. Klikając w przycisk „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do firmy Respo Wrzosek Witkowski Spółka Komandytowa (Administrator danych) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, które odbywa się w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko pracy, na które jako kandydat aplikujesz lub przyszłych procesów rekrutacyjnych.
  2. Podanie danych osobowych wskazanych w art. 221 Kodeksu pracy lub w przepisach odrębnych jest obligatoryjne, a podstawą prawną ich przetwarzania jest realizacja obowiązku prawnego ADO względem kandydata do pracy wynikającego z danego przepisu prawa. Skutkiem niepodania tych danych jest brak możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji, a w efekcie zatrudnienia na określone stanowisko pracy. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne, a podstawą prawną ich przetwarzania jest Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
  3. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia tej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Cofnięcie zgody jest możliwe drogą elektroniczną poprzez wysłanie e-maila na adres praca@centrumrespo.pl.
  4. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez 2 lata od ostatniego kontaktu z Kandydatem lub do momentu wycofania przez Ciebie zgody. W dowolnym momencie tego okresu kandydat może zażyczyć sobie usunięcia swoich danych z naszego systemu.
  5. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Przysługuje Ci prawdo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy prawa.
  6. W sprawach związanych z Twoimi danymi osobowymi proszę kontaktować się z pod adresem: praca@centrumrespo.pl.
  7. Przeczytaj o naszej Polityce prywatności.