Centrum Respo, dynamicznie rozwijająca się firma dietetyczno-technologiczna, poszukuje do swojego zespołu utalentowanego i zaangażowanego specjalisty z zakresu finansowego oraz operacyjnego. Jeśli jesteś pasjonatem technologii, entuzjastycznie podchodzisz do pracy w dynamicznym zespole oraz chcesz mieć realny wpływ na rozwój innowacyjnych rozwiązań w branży zdrowego odżywiania, to ta oferta jest dla Ciebie!
Jeśli masz doświadczenie w pracy z dokumentami księgowymi, pracy z płatnościami a także sprawia Ci przyjemność pracą operacyjna to właśnie Ciebie szukamy! Na codzień będziesz współpracować praktycznie z całym Respo. Będziesz realizować projekty wspólnie z Zespołem Marketingu oraz HR.
W Respo cenimy sobie relacje, dlatego dużą wagę przykładamy do procesu rekrutacji. Zależny nam na osobach, które posiadają zarówno kompetencje oczekiwane w danym obszarze, jak i podzielają nasze wartości. Dołączając do nas, będziesz mieć okazję przekonać się na własne oczy, że kluczem do naszego sukcesu są przede wszystkim świetni ludzie.
Jak wygląda rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. finansowo – operacyjnych?
1. Test kompetencji online (ok.1h)
2. Rozmowa rekrutacyjna online z dwoma Specjalistkami z Zespołu HR (1h), w tym krótkie zadanie merytoryczne
3. Rozmowa z przyszłym przełożonym (ok.1h)
-
praca hybrydowa, praca stacjonarna
-
online
Twój zakres obowiązków
-
Czynności finansowe:
-
Zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie, w tym koordynacja dokumentacji księgowej przy użyciu narzędzia Saldeo Smart
-
Generowanie koszyków przelewów i nadzór nad procesem płatności wychodzących
-
Wystawianie faktur
-
Czynności operacyjne:
-
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi
-
Zamawianie materiałów biurowych i innych potrzebnych produktów
-
Zarządzanie i obsługa czynności związanych z administrowaniem nieruchomościami (dokumenty formalne, płatności, koordynacja i kontrola zadań wykonywanych przez inne osoby i podwykonawców)
-
Research i Rezerwacja hoteli dla pracowników
-
Wysyłka sprzętów i innych potrzebnych materiałów dla pracowników
-
Pozyskiwanie informacji oraz przygotowanie opracowań w zleconym zakresie np. dane statystyczne, obowiązujące uregulowania – obszar Polski, jak i innych krajów
-
Bliska współpraca z Zespołem Marketingu oraz Zespołem HR nad projektami
Nasze wymagania
-
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym na podobnym stanowisku, szczególnie związanym z obsługą finansową
-
Znajomość MS Office w stopniu bardzo dobrym - szczególnie poziom obsługi Excel na poziomie zaawansowanym
-
W związku z dostępem do dużej ilości danych szukamy osoby, która zachowa poufność powierzonych informacji
-
Doskonałe umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły
-
Wielozadaniowość, zorientowanie na cel i pozytywne nastawienie, myślenie nad rozwiązaniami
-
Dobra organizacji pracy i samodzielność
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie min.B1
-
Otwartość na pracę hybrydową (2-3 dni tygodniowo stacjonarnie w Warszawie przy ul. Chmielnej 73C)
-
Mile widziana znajomość narzędzi do zarządzania projektami oraz znajomość specyfiki pracy w środowisku online, w tym z mocnym wykorzystaniem marek osobistych budowanych w mediach społecznościowych
Korzyści płynące z pracy w Centrum Respo
Centrum Respo to nowa, prężnie rozwijająca się poradnia dietetyczna pod patronatem Michała Wrzoska. Naszą misją jest wspieranie ludzi w dążeniu do wyglądu, o którym marzą, lepszego samopoczucia i zdrowego życia. Działamy on-line, a nasz kilkudziesięcioosobowy zespół wysoko wykwalifikowanych dietetyków, fizjoterapeutów (i nie tylko :)) wspiera pacjentów korzystając z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.
Zapraszamy :)