Młodszy Specjalista/ Młodsza Specjalistka ds. sprzedaży i obsługi klienta
Sprzedaż i obsługa klienta
Młodszy Specjalista/ Młodsza Specjalistka ds. sprzedaży i obsługi klienta
Sprzedaż i obsługa klienta
Centrum Respo, dynamicznie rozwijająca się firma dietetyczno-technologiczna, poszukuje do swojego zespołu utalentowanego i zaangażowanego Młodszego Specjalisty/ Młodszej Specjalistki ds. sprzedaży i obsługi klienta. Jeśli jesteś pasjonatem obsługi klienta, entuzjastycznie podchodzisz do pracy w zespole oraz chcesz mieć realny wpływ na rozwój innowacyjnych rozwiązań w branży zdrowego odżywiania, to ta oferta jest dla Ciebie!
Jako Młodszy Specjalista/ Młodsza Specjalistka ds. sprzedaży i obsługi klienta w Centrum Respo będziesz odpowiedzialny za profesjonalną i aktywną obsługę klientów poprzez e-mail, DM oraz telefonicznie. Będziesz współpracować z zespołem obsługi klienta oraz ekspertów w dziedzinie dietetyki, aby nasi podopieczni czuli się zaopiekowani.
W Respo cenimy sobie relacje dlatego dużą wagę przykładamy do procesu rekrutacji. Zależny nam na osobach, które posiadają zarówno kompetencje oczekiwane w danym obszarze, ale też podzielają nasze wartości. Dołączając do nas będziesz mieć okazję przekonać się na własne oczy, że kluczem do naszego sukcesu są przede wszystkim świetni ludzie.
Jak wygląda rekrutacja na stanowisko Młodszego Specjalisty/Młodszą Specjalistkę ds. sprzedaży i obsługi klienta?
1. Test kompetencji online – ok.55min
2. Rozmowa rekrutacyjna z HR – ok.30min
3. Spotkanie rekrutacyjne z przyszłym przełożonym oraz zadanie podczas rozmowy – ok.1h
-
praca zdalna
-
online
Twój zakres obowiązków
-
Profesjonalna i aktywna obsługa Klientów poprzez e-mail, DM z social media oraz telefonicznie (prezentowanie oferty, sprzedaż, zapewnianie im wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń)
-
Udzielanie Klientom informacji na temat produktów i usług, świadczenie kompleksowej pomocy
-
Rozpoznawanie potrzeb Klienta oraz skuteczne reagowanie na ich zapytania i sugestie
-
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi Klienta
Nasze wymagania
-
Dyspozycyjność do pracy w weekendy - ok. 2 - 3 w miesiącu (sobota - niedziela w godz.9-17) - za każdy weekend w pracy otrzymujesz dni wolne w tygodniu (np. pracujesz od soboty do środy, a resztę tygodnia masz dla siebie!).
-
Angielski na poziomie min. B2
-
Wysoka kultura osobista, uprzejmość i cierpliwość w kontaktach z Klientami
-
Systematyczność i bardzo dobra organizacja pracy własnej, dbałość o szczegóły
-
Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, zachowując przy tym najwyższą jakość obsługi
-
Empatyczne podejście do Klientów, zdolność do słuchania i rozumienia ich potrzeb
-
Pozytywne nastawienie nawet w trudnych sytuacjach
-
Łatwość nawiązywania relacji interpersonalnych, zdolność do budowania pozytywnych kontaktów
Korzyści płynące z pracy w Centrum Respo
Centrum Respo to nowa, prężnie rozwijająca się poradnia dietetyczna pod patronatem Michała Wrzoska. Naszą misją jest wspieranie ludzi w dążeniu do wyglądu, o którym marzą, lepszego samopoczucia i zdrowego życia. Działamy on-line, a nasz kilkudziesięcioosobowy zespół wysoko wykwalifikowanych dietetyków, fizjoterapeutów (i nie tylko :)) wspiera pacjentów korzystając z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.
Zapraszamy :)