Powrót do ofert

Młodszy Specjalista/ Młodsza Specjalistka ds. sprzedaży i obsługi klienta

Sprzedaż i obsługa klienta

Powrót do ofert

Młodszy Specjalista/ Młodsza Specjalistka ds. sprzedaży i obsługi klienta

Sprzedaż i obsługa klienta

Centrum Respo, dynamicznie rozwijająca się firma dietetyczno-technologiczna, poszukuje do swojego zespołu utalentowanego i zaangażowanego Młodszego Specjalisty/ Młodszej Specjalistki ds. sprzedaży i obsługi klienta. Jeśli jesteś pasjonatem obsługi klienta, entuzjastycznie podchodzisz do pracy w zespole oraz chcesz mieć realny wpływ na rozwój innowacyjnych rozwiązań w branży zdrowego odżywiania, to ta oferta jest dla Ciebie!

Jako Młodszy Specjalista/ Młodsza Specjalistka ds. sprzedaży i obsługi klienta w Centrum Respo będziesz odpowiedzialny za profesjonalną i aktywną obsługę klientów poprzez e-mail, DM oraz telefonicznie. Będziesz współpracować z zespołem obsługi klienta oraz ekspertów w dziedzinie dietetyki, aby nasi podopieczni czuli się zaopiekowani.

W Respo cenimy sobie relacje dlatego dużą wagę przykładamy do procesu rekrutacji. Zależny nam na osobach, które posiadają zarówno kompetencje oczekiwane w danym obszarze, ale też podzielają nasze wartości. Dołączając do nas będziesz mieć okazję przekonać się na własne oczy, że kluczem do naszego sukcesu są przede wszystkim świetni ludzie.

Jak wygląda rekrutacja na stanowisko Młodszego Specjalisty/Młodszą Specjalistkę ds. sprzedaży i obsługi klienta?

1. Test kompetencji online – ok.55min

2. Rozmowa rekrutacyjna z HR – ok.30min

3. Spotkanie rekrutacyjne z przyszłym przełożonym oraz zadanie podczas rozmowy – ok.1h

Umowa zlecenie
4400 - 4700 zł brutto / mies.
Kontrakt B2B
5250 - 5800 zł netto (+ VAT) / mies.
  • praca zdalna
  • online

Twój zakres obowiązków

  • Profesjonalna i aktywna obsługa Klientów poprzez e-mail, DM z social media oraz telefonicznie (prezentowanie oferty, sprzedaż, zapewnianie im wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń)

  • Udzielanie Klientom informacji na temat produktów i usług, świadczenie kompleksowej pomocy

  • Rozpoznawanie potrzeb Klienta oraz skuteczne reagowanie na ich zapytania i sugestie

  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi Klienta

Nasze wymagania

  • Dyspozycyjność do pracy w weekendy - ok. 2 - 3 w miesiącu (sobota - niedziela w godz.9-17) - za każdy weekend w pracy otrzymujesz dni wolne w tygodniu (np. pracujesz od soboty do środy, a resztę tygodnia masz dla siebie!).

  • Angielski na poziomie min. B2

  • Wysoka kultura osobista, uprzejmość i cierpliwość w kontaktach z Klientami

  • Systematyczność i bardzo dobra organizacja pracy własnej, dbałość o szczegóły

  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, zachowując przy tym najwyższą jakość obsługi

  • Empatyczne podejście do Klientów, zdolność do słuchania i rozumienia ich potrzeb

  • Pozytywne nastawienie nawet w trudnych sytuacjach

  • Łatwość nawiązywania relacji interpersonalnych, zdolność do budowania pozytywnych kontaktów

Korzyści płynące z pracy w Centrum Respo

Szkolenia i rozwój
pod okiem specialistów
Wsparcie
team lidera i opieka
Opieka medyczna
Dofinansowanie do Medicover
Spotkania integracyjne
w zgranym zespole
Elastyczny czas pracy
nie pracujemy „od – do”
Praca zdalna
z dowolnego miejsca na ziemi
O nas

Centrum Respo to nowa, prężnie rozwijająca się poradnia dietetyczna pod patronatem Michała Wrzoska. Naszą misją jest wspieranie ludzi w dążeniu do wyglądu, o którym marzą, lepszego samopoczucia i zdrowego życia. Działamy on-line, a nasz kilkudziesięcioosobowy zespół wysoko wykwalifikowanych dietetyków, fizjoterapeutów (i nie tylko :)) wspiera pacjentów korzystając z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.

Zapraszamy :)

  1. Klikając w przycisk „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do firmy Respo Wrzosek Witkowski Spółka Jawna (Administrator danych) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, które odbywa się w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko pracy, na które jako kandydat aplikujesz lub przyszłych procesów rekrutacyjnych.
  2. Podanie danych osobowych wskazanych w art. 221 Kodeksu pracy lub w przepisach odrębnych jest obligatoryjne, a podstawą prawną ich przetwarzania jest realizacja obowiązku prawnego ADO względem kandydata do pracy wynikającego z danego przepisu prawa. Skutkiem niepodania tych danych jest brak możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji, a w efekcie zatrudnienia na określone stanowisko pracy. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne, a podstawą prawną ich przetwarzania jest Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
  3. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia tej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Cofnięcie zgody jest możliwe drogą elektroniczną poprzez wysłanie e-maila na adres praca@centrumrespo.pl.
  4. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez 2 lata od ostatniego kontaktu z Kandydatem lub do momentu wycofania przez Ciebie zgody. W dowolnym momencie tego okresu kandydat może zażyczyć sobie usunięcia swoich danych z naszego systemu.
  5. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Przysługuje Ci prawdo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy prawa.
  6. W sprawach związanych z Twoimi danymi osobowymi proszę kontaktować się z pod adresem: praca@centrumrespo.pl.
  7. Przeczytaj o naszej Polityce prywatności.