Powrót do ofert

Moderator / Moderatorka Społeczności

Customer Experience & Lifecycle

Powrót do ofert

Moderator / Moderatorka Społeczności

Customer Experience & Lifecycle

Chcesz być sercem tętniącej życiem Społeczności i codziennym wsparciem dla tysięcy osób w ich drodze po zdrowie i lepsze nawyki?

 

Centrum Respo to dynamicznie rozwijająca się firma dietetyczno-technologiczna zmieniająca życie, zdrowie i samopoczucie naszych podopiecznych. Z naszego rozwiązania skorzystało już ponad 70 tysięcy osób!

 

W Centrum Respo nasza Społeczność to nie tylko grupa – to odbicie naszej misji, miejsce, w którym osoby korzystające z Respo są z nami w kontakcie, wspierają się, motywują i dyskutują. Głęboko wierzymy, że droga do zdrowia i trwałej zmiany nawyków jest o wiele łatwiejsza, gdy mamy obok siebie życzliwych ludzi. Dlatego szukamy wyjątkowej osoby, która stanie się prawdziwym opiekunem tego miejsca.

 

To rola dla osoby, która lubi interakcje, ma dobrą energię i naturalnie aktywizuje innych. Szukamy kogoś, kto pisze jasno i z wyczuciem, potrafi zadbać o atmosferę, a jednocześnie zachowuje spokój, kiedy pojawiają się bardziej wymagające komentarze. Jeśli szybko uczysz się nowych rzeczy, lubisz działać i chcesz być gospodarzem Team Respo – zapraszamy!

 

Proces rekrutacyjny odbywa się online i na każdej z rozmów możesz również spodziewać się pytań praktycznych typu “case study”.

Rozmowa HR – 45 min
Rozmowa z Head działu – 60 min

 

W Respo cenimy sobie relacje dlatego dużą wagę przykładamy do procesu rekrutacji. Zależny nam na osobach, które posiadają zarówno oczekiwane kompetencje, ale też podzielają nasze wartości: rozwój, wsparcie, odpowiedzialność, zaangażowanie, ogień.

Umowa zlecenie
5 400 - 6 650 brutto / mies.
Kontrakt B2B
6 500 - 8 000 netto (+ VAT) / mies.
  • praca zdalna
  • online

Twój zakres obowiązków

  • Codzienna obecność i monitorowanie Społeczności Respo.

  • Akceptacja/odrzucanie nowych postów użytkowników.

  • Odpowiadanie na pytania i komentarze oraz dbanie o zaangażowanie członków grupy.

  • Publikacja postów, relacji oraz treści społecznościowych przygotowanych przez zespoły Respo - zgodnie z ustalonym harmonogramem.

  • Dbanie o porządek i przestrzeganie zasad społeczności.

  • Reagowanie na zgłoszenia, nieodpowiednie treści lub zachowania (np. reklamy, spam, nieprofesjonalne rady).

  • Wspieranie nowych członków społeczności w adaptacji i zrozumieniu zasad.

  • Współpraca międzyzespołowa (np. z zespołem odpowiedzialnym za rozwój produktu czy komunikacje z podopiecznymi) w celu sygnalizowania bieżących obserwacji, przekazywania pomysłów i obserwacji.

  • Utrzymywanie aktualnej i szczegółowej wiedzy o metodzie Respo, aplikacji i procesach wewnętrznych, pozwalającej na bycie merytorycznym wsparciem dla Społeczności i partnerem dla biznesu.

Nasze wymagania

  • Wiesz jak funkcjonują grupy społecznościowe w przestrzeni social media. Może masz doświadczenie w administrowaniu taką grupą?

  • Masz doświadczenie w pracy z użytkownikami online zdobyte np. w obsłudze klienta czy social media.

  • Jesteś osobą empatyczną i uważną, umiesz czytać emocje innych i wiesz jak zachować partnerski ton, by zadbać o dobrą atmosferę w każdej sytuacji.

  • Umiesz komunikować się jasno i ciepło, z zachowaniem zasad poprawnej polszczyzny. Odpowiada Ci naturalny i motywacyjny styl komunikacji Centrum Respo.

  • Zdrowy styl życia, a przy tym tematy diety, sportu czy odżywiania nie są Ci zupełnie obce.

  • Do wymagających sytuacji podchodzisz spokojnie i rzeczowo, ciężko jest Cię wyprowadzić z równowagi.

  • Jesteś osobą otwartą na odmienny od Twojego punkt widzenia, chcesz się uczyć, wymieniać perspektywą i zdobywać nową wiedzę.

  • Do swoich zadań podchodzisz odpowiedzialnie i terminowo - rozumiesz, że pewne sytuacje wymagają natychmiastowej reakcji.

  • Znasz narzędzia analityczne związane ze społecznością? Będzie to dla nas dodatkowy plus!

Korzyści płynące z pracy w Centrum Respo

🎉

22 dni płatnej przerwy:

+ dodatkowy dzień wolny w urodziny

📱

Darmowa aplikacja Respo:

dla Ciebie + 20% zniżki dla znajomych

🏋️‍♀️

Dofinansowanie do zdrowia:

do opieki medycznej, sportu, sprzętu ergonomicznego

🏡

Praca zdalna:

z okazjonalnymi wizytami w biurze

🚀

Sprzęt firmowy i szkolenia:

wewnętrzne oraz zewnętrzne

💃

Spotkania integracyjne:

ogólnofirmowe i zespołowe

O nas

Centrum Respo to nowa, prężnie rozwijająca się poradnia dietetyczna pod patronatem Michała Wrzoska. Naszą misją jest wspieranie ludzi w dążeniu do wyglądu, o którym marzą, lepszego samopoczucia i zdrowego życia. Działamy on-line, a nasz kilkudziesięcioosobowy zespół wysoko wykwalifikowanych dietetyków, fizjoterapeutów (i nie tylko :)) wspiera pacjentów korzystając z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.

Zapraszamy :)

  1. Klikając w przycisk „Aplikuj teraz" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do firmy Respo Wrzosek Witkowski Spółka Komandytowa (Administrator danych) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, które odbywa się w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko pracy, na które jako kandydat aplikujesz lub przyszłych procesów rekrutacyjnych.
  2. Podanie danych osobowych wskazanych w art. 221 Kodeksu pracy lub w przepisach odrębnych jest obligatoryjne, a podstawą prawną ich przetwarzania jest realizacja obowiązku prawnego ADO względem kandydata do pracy wynikającego z danego przepisu prawa. Skutkiem niepodania tych danych jest brak możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji, a w efekcie zatrudnienia na określone stanowisko pracy. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne, a podstawą prawną ich przetwarzania jest Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
  3. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia tej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Cofnięcie zgody jest możliwe drogą elektroniczną poprzez wysłanie e-maila na adres praca@centrumrespo.pl.
  4. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez 2 lata od ostatniego kontaktu z Kandydatem lub do momentu wycofania przez Ciebie zgody. W dowolnym momencie tego okresu kandydat może zażyczyć sobie usunięcia swoich danych z naszego systemu.
  5. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Przysługuje Ci prawdo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy prawa.
  6. W sprawach związanych z Twoimi danymi osobowymi proszę kontaktować się z pod adresem: praca@centrumrespo.pl.
  7. Przeczytaj o naszej Polityce prywatności.